Kunste­naar Floren­tijn Hofman verovert de wereld met zijn gigan­tische en geestige objecten. Hij heeft veel succes bij publiek en opdracht­gevers, maar in hoev­erre past het etiket kunst’ op zijn werk?

Een gigan­tische, gele badeend in het water van Hongkong. Het is een van de voor­beelden van de iconische en geestige objecten waarmee beeldend kunste­naar Floren­tijn Hofman de wereld verovert. Hij heeft veel succes bij publiek en opdracht­gevers, maar in hoev­erre past het etiket kunst’ op zijn werk? Een kunste­naar­sportret over groot denken en gezien willen worden.

Credits

Uitvoerend Producent
Scenario
Research
Geluidsnabewerking
Sound Design

Titel: DOC25 - Zien en gezien worden
Jaar: 2013
Duur : 25 minuten
Categorie: Korte Documentaire
Editie: NFF 2013

Mediafonds 25 JaarInternationaalNFF TalentKunst & Cultuur

NFF Archief

Informatie over deze film, televisie- of interactieve productie bevindt zich in het NFF Archief. In het NFF Archief staat informatie over producties die in de afgelopen festivaledities vertoond zijn. Het NFF beschikt niet over dit materiaal, daarover kun je contact opnemen met de producent, distributeur of omroep. Oudere films zijn soms ook terug te vinden bij Eye Filmmuseum of bij het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid.

Partners

NPO Vm Nfs diap 1 5xLogo volkskrantVL LOGO LIGGEND COMPLEET 2021 diapLogo NFFLogo Dioraphte