Het Nederlands Film Festival biedt de kans om een groot publiek te bereiken door gericht te adverteren in de diverse festivaluitgaven.
Adverteren bij NFF
Publiek
Het NFF-publiek bestaat uit een diverse mix van verschillende achtergronden, leeftijden, opleidingsniveaus en interesses. De ratio man/vrouw is evenwichtig verdeeld. Het NFF trekt publiek uit het hele land met een accent op de Randstad. Het NFF bereikt circa 150.000 bezoeken per jaar. Jonge gezinnen zijn steeds sterker vertegenwoordigd en binnen de doelgroep professionals is de jonge aanwas de afgelopen jaren enorm gegroeid. Bezoekers kenmerken het festival als inspirerend, gastvrij, actueel en deskundig.
Bezoekers komen naar het festival voor een dagje uit, de sfeer tijdens het festival of om een specifieke film te bekijken. Voor professionals geldt dat zij het festival bezoeken om op de hoogte te blijven van wat er speelt in de sector. Men ontmoet graag vakgenoten en bezoekt premières van film- , televisie- en interactieve producties. Deze informatie komt uit het publieksonderzoek, dat het NFF jaarlijks laat uitvoeren om bezoekerservaringen in kaart te brengen.
Adverteren kan in diverse print en online uitingen:
- De NFF Programmakrant met een gemiddelde oplage van 280.000 en een landelijke verspreiding
- Banners op Filmfestival.nl
Informatie en contact
Voor meer informatie en tarieven klik hier.
Neem voor (aan)vragen contact op met de afdeling Development via [email protected]