do 28 jul 2016

L’OR ESPRESSO nieuwe hoofdsponsor Nederlands Film Festival

Het Nederlands Film Festival (NFF) en het koffiemerk L’OR ESPRESSO hebben in elkaar een gouden partner gevonden. Het NFF is trots om L’OR ESPRESSO als haar nieuwe hoofdsponsor te verwelkomen. De partners gaan een samenwerking aan voor minimaal twee jaar.

 “Het Nederlands Film Festival is natuurlijk bekend van de uitreiking van de Gouden Kalveren. Met ons merk L’OR ESPRESSO, waarbij L’OR staat voor goud en dus voor eersteklas koffiebonen die voldoen aan de gouden L’OR ESPRESSO standaard, hebben we dan ook een perfecte match met het NFF”, vertelt John Brands, general manager retail van Jacobs Douwe Egberts Nederland. “Wij kijken erg uit naar onze samenwerking en bieden de festivalbezoekers graag een rijke koffie-ervaring.”

Willemien van Aalst, directeur van het NFF, voegt toe: “L’OR ESPRESSO past als kwalitatief hoogstaand koffiemerk perfect bij het Nederlands Film Festival. Wij kijken zeer uit naar dit gouden partnership.”

Tijdens het festival kunnen bezoekers van het NFF in de L’OR Lounge in het Festivalhart, te vinden in het Oude Postkantoor op de Neude, ontspannen. L’OR ESPRESSO adopteert daarnaast onder andere de NFF Filmboulevard, waar de handafdrukken van Gouden Kalf-winnaars vereeuwigd zijn in de Gouden Tegels. Ook uit het gouden partnership tussen L’OR ESPRESSO en NFF zich in de feestelijke slotavond: het L’OR Gouden Kalveren Gala.

Het 36e Nederlands Film Festival vindt plaats van woensdag 21 t/m vrijdag 30 september 2016. De drie hoofdsponsors zijn de Volkskrant, NPO|VPRO en L’OR ESPRESSO.