ma 27 aug 2018

Koffiemerk L’OR en Nederlands Film Festival verlengen samenwerking

Gouden Kalf ‘on tour’ door Nederland

Koffiemerk L’OR en het Nederlands Film Festival (NFF) verlengen hun gouden samenwerking door voor de derde keer samen het L’OR Gouden Kalveren Gala te realiseren. In aanloop naar het NFF gaat L’OR deze week ‘on tour’ met het indrukwekkende grote Gouden Kalf. Het Kalf doet een vijftal grote steden aan in Nederland, voor het neerstrijkt in Utrecht. Sinds 2016 werken de gouden partners met elkaar samen.

Het grote Gouden Kalf is hét icoon van het Nederlands Film Festival. Het indrukwekkende beeld zal in verschillende steden te zien zijn. Op 28 augustus in Eindhoven, op 31 augustus in Rotterdam, op 4 september in Amsterdam, op 13 september in Leiden en op 18 september in Arnhem. Tijdens deze tour kunnen voorbijgangers op de foto met het Gouden Kalf, genieten van een kopje koffie van L’OR en al helemaal in de sfeer komen van het NFF. De tour eindigt op 25 september met de plaatsing van het Gouden Kalf in Utrecht bij de Stadsschouwburg, waar vanaf 27 september de rode loperpremières plaatsvinden. De Stadsschouwburg is op 5 oktober tevens het podium van het L’OR Gouden Kalveren Gala, de slotavond van het NFF waar de meest prestigieuze filmprijzen van Nederland worden uitgereikt.

NFF-directeur Silvia van der Heiden: “Ik ben blij met de samenwerking die we met L’OR hebben. Hierdoor slagen we er al drie jaar in het L’OR Gouden Kalveren Gala tot een enorm succes te maken.” “Het Nederlands Film Festival is bekend van de uitreiking van de Gouden Kalveren. L’OR staat voor goud en eersteklas koffiebonen”, vertelt John Brands, general manager Jacobs Douwe Egberts Nederland. “We zijn wat dat betreft een gouden match. We kijken dan ook erg uit naar het L’OR Gouden Kalveren Gala”.