Mbo | Social Media Stories

Met Social Media Stories wil het NFF studenten nieuwe manieren van verhalen vertellen laten ervaren, door te kijken, luisteren én door zelf te maken. 

Studenten worden in de workshop uitgedaagd een digitaal verhaal te ontwikkelen met behulp van apps als Instagram, Snapchat en Whatsapp en de online tool Slices. Met deze creatieve tools werken studenten in kleine groepjes aan het bedenken en ontwikkelen van een eigen online verhaal, bestaande uit: video’s, teksten, afbeeldingen en geluidsfragmenten. Een van de werken geselecteerd voor de Gouden Kalf Competitie Beste Interactive is de inspiratiebron voor de workshopopdracht.

In de NFF Interactive Expo zijn de beste interactieve mediaproducties van het jaar te zien én ervaren zijn. In verband met de COVID-19 crisis kan de expositie niet in groepsverband worden bezocht. 

Kosten voor de workshop: €300,- per workshop voor maximaal 25 deelnemers.
Het educatieprogramma Social Media Stories kan worden ingepland tijdens alle doordeweekse festivaldagen, van 25 september tot en met 2 oktober.

Deadline
Aanmelden kan t/m 17 juli 2020.

Meld je aan